söndag 13 januari 2008

Dop..:)

Idag har jag varit på dop..de va jätte fint och Ida var så rolig så jag kunde inte sluta skratta där i kyrkan..:P En som heter Jenny sjöng på dopet så man bara rös de var så fint..:) Dagen blev bra fast de var ganska stressigt där ett tag..tur att min familj är så stresstålig..;) haha!

ååh jag blir tokig på jysk..jag får aldrig min säng! va fasen mer än 2 veckor sen vi beställde den och de skulle ta en vecka..men men vi får se hur de där blir..

aaatchoooo!!!ojojoj vad jag nös..nu vakna väl hela huset..

aja..ska kolla in lite annat nu..

ha dé!

4 kommentarer:

Anonym sa...

stresstålig, sa du?!

generalen sa...

prosit.. ;P

Anonym sa...

mm jag är nog den meststresståliga du känner. Älskar när tårtbotten rullar runt på blåbär... Nice!

sofiie-m sa...

haha jo jag märkte de..:D