söndag 5 augusti 2007

V:32

kommer bli en händelserik vecka..
imon ska jag till sonbo med mina kusiner Tove och Josefin där ska vi ha en hel dag och bara slöa sola bada och snacka lite skit..;P
sen blir de ju stholm..kommer hem på torsdagen blir hemma på fredagen vad jag vet nu iaf tror inte de blir nåt då..
sen på lödagen åker jag till falun och ska vara barnvakt och kommer hem på söndagen..mm så är de..

och V:33 så ska min syster flytta så då ska jag väl hjälpa till med de onsdag och torsdag blir flytt till eskilstuna..:)

sen veckan efter de börjar skolan..:/ mindre kul..men men man ska väl överleva de med man har ju redan överlevt elva skolstarter redan vore ju typiskt att dö den sista..

ha de bra!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, du kommer inte dö Sofie. Men om du gör det lovar jag att gråta på din begravning, okej?! :P

Viktor sa...

Ja, det vore ju typiskt! :D

sofiie-m sa...

hihi okej..:)(Y)

vaknamatilda sa...

klokt sagt! haha :)