fredag 10 augusti 2007

stockholm!

nu har jag varit i sthlm då..de va roligt och komma bort lite..:) först när vi kom dit så leta vi på hotellet mkt duktigt av oss måste jag säga för de lång massa små gator bort..:P sen när vi hade lämnat sakerna där så gick vi till gröna lund..där va de roligt och få åka lite karuseller de va ett tag sen..men våra fötter var helt förstörda sen..har ont fortfarande i dom..:( men de va de värt..den dagen efter de så gick vi på stan och skulle shoppa men jag hitta inget nästan..:( bara för att jag har pengar nu ju!! köpte en tröja två diadem och ett paraply för de öste ner ett tag där men sen när jag hade köpt de så regna de inget mer så typiskt..men jag fick iaf mitt paraply med krok..:P

imon så far jag till falun då vet inte riktigt när men ska kolla upp de nu...kommer hem igen på söndag så de blir en kort vända..

ha de bra!!

1 kommentar:

Viktor sa...

du och jag var i stockholm samtidigt :D