tisdag 14 augusti 2007

...

hej..

idag har jag verkligen bara legat på soffan och slöat..skönt..men de är så dumt för de har ju faktist varit fint väder idag så då hade jag kunnat varit ute..men men..

eller för en stund sen så städa jag ju faktist mitt rum..eller börja iaf sen hitta jag en långbentspindel som mamma fick komma och rädda mig ifrån då tappa jag lusten..

imon ska jag till falun då..sen på torsdag blir de eskilstuna de är jobbigt och flytta men de blir väl bra sen iaf..

och sen har jag beställt en one tree hill box nu också säsong 1 den ligger på tempo och väntar på mig..jag har kunnat hämta den sen igår men jag har inte orkat..men jag ska göra de på fredag tror jag nog för jag vill ha den!!

men ha de bra!

2 kommentarer:

Viktor sa...

latmask

vaknamatilda sa...

vi tre kan leka i helgen?! :D
(snälla dissa mig inte)