torsdag 14 juni 2007

Sommarjobb!

Nu har jag snart jobbat en vecka känns som om jag jobbat ett år minst..ja dagisfröken är då inget jag ska bli usch va ungarna kör med mig..de jag orkar göra när jag kommer hem är att lägga mig och sova på soffan..:P neej då så farligt är de inte men nästan så..men barnen är så sööta så..:)och personalen är trevliga riktiga sköningar hela högen..;Pnej men de är skönt att de är tre veckor bara mer hade jag inte orkat tror jag..

igår va jag mamma och pappa hem till min moster och kusin och grilla de va myysigt synd bara att vädret inte va de bästa..men men man kan ju inte få allt här i livet..:)

nu i helgen kommer syrrorna hem ska åka till åseby i helgen (för er som itne vet vad de är så är de en blomsterträdgård) dit bukar vi åka då och då..:P nej men de blir nog bra..

nej nu vill jag vara ledig för jag vill träffa mina kompisar börjar sakna dom nu ju..:(

peace and love snart också de ska bli rrroligt fast jag har inte beställt biljett än usch å fy på mig..ska göra de imon kanske..:)

och för er som har missat de så fyller jag 18år om mindre än tre veckor på måndag är de två veckor kvar..skulle bara ge lite info speciellt för er som fyller senare..:D

ska traska nu..
men sköt om er LOVA!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag jobbade på dagis förra året, tro mig, du kommer vara helt slut när det är över och inte vilja ha barn på ett tag :P. Men kul är det!
Grattis i förskott! (jag kommer antagligen att glömma det, gammal som jag är)

generalen sa...

svin... jag fyller år september.. stackars mig. :P

vaknamatilda sa...

Jag saknar dig:C men jag kan glädja dig genom att berätta att mitt sommarjobb också är rätt krävande - "Hej, jag heter Matilda och jag ringer från Villaägarnas Riksförbund..." stön :P

Viktor sa...

Skynda dig att beställa nu!