söndag 3 juni 2007

Falun..

Ja till falun bar de av i fredags efter min jobbiga skoldag..haha åt glass åså otroligt ansträngade..;P så klöpp jag mig i fredag oxå blev väl inte allt förstora förändringar lite kortare bara..:) nej men äter till falun..det var falukalaset där och rixfm va där med några artister inga världskändisar men ändå de va skojigt iaf men kallt som f*n! men jag överlevde även de..:P
sen idag så bjöd Vickis på mat så mamma och pappa kom hem till henne och Elin med förståss..så åkte jag med dom hem..intresant va?haha!

jag tror jag håller på och bli sjuk..:( jag har jätte ont i halsen kan knappt prata för jag kan inte röra tungan för de gör så int..:/ vill inte bli sjuk inte nu!

ska ringa till mitt sommarjobb också sch de vill jag inte hatar och ringa folk jag itne känner..men jag måste ju ringa dit måste ju veta när jag ska börja på morgon..:/

nej ska gå och kolla på film nu..

ha de bra!

och föresten ni som börjar vanlig tid imon ska jag tänka lite på själv så börjar man ett..;P

3 kommentarer:

generalen sa...

fyyyyyfan... jag tror iaf jag har en liten sovmorgon... :P

generalen sa...

fyyyyyfan... jag tror iaf jag har en liten sovmorgon... :P

vaknamatilda sa...

Var inte så jäkla mallig, jag börjar också sent! Jag har saknat dig förresten :C jag förlorade fan på brännbollen ;)