torsdag 21 juni 2007

midsommar!

mm imon är de ju midsommar då ska jag hem till min faster tror jag..har inte riktigt bestämmt mig än men kanske cyklar ner på stan en snabbis senare..men näs kanske de blir har inte bestämmt mig där heller än..:P men nåt blir de väl iaf...:)

å nu har jag bara en vecka och en dag kvar på dagiset de känns skönt..men de kommer säkert kännas tomt sen när man har slutat där..dom kommer ju med så klockrena komentarer ibland så man kan skratta hela dagen åt de..:P dom små liven..

nej men ska inte skriva mer nu..

men ha de bra!

5 kommentarer:

Viktor sa...

Haha. Jo, kom till näs, det vore skoj!

Unknown sa...

du kan alltid komma hem till mig ;D

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Eller till mig, fast det är en bit :D

generalen sa...

du är så klockren. :P