tisdag 28 juli 2009

Solo!

jag är helt solo en vecka nu..mamma och pappa är ute med husvagnen..det känns som om jag har varit ensam jätte länge men det är bara två dagar!! finns inte så mycket att göra..vet inte vad jag sysslar med när mamma och pappa är hemma men så här tråkigt har jag då inte..då finns det ju någon att prata mede iaf..nog för att jag pratar med Asta och Katten men dom är mer av lyssnare än pratare..





jag håller ju på och jobbar, och nu har jag bara tre dagar kvar..det ska bli skönt att bli ledig, att få sova..:) nu har jag iaf sagt till om den där dagen så ni vet mamma och pappa om ni läser det här..:) tre dagar kvar!! dom här fyra veckorna har gått fort trotts allt..blir kul sen när lönen kommer..och det ska ändå bli skönt när det är över..:)





Min syster Victoria fyller 27år idag också så GRATTIS! vi kommer och firar dig innom kort..:)


jag har varit 20 snart en månad och vet ni? jag har inte ens varit på systemet än..:P fast jag sa ju att jag inte skulle gå in där första månaden så det blir nog kanske så..:)


Mamma och Pappa i Tallin när vi var där vid påsk. (Jesper är med där bakom också)


Har väl inte så mycket mer att skriva..men ha det bra bra!

<3

3 kommentarer:

maja sa...

vilken bild du hittade, ser ju ut som jag tänker dansa. Du måste väl hitta på något,

Sofie sa...

Bilden är väl fin..:) du ser ju glad ut iaf..:)ja jag får väl göra det..:P

Viktor sa...

Du ska inte med ut i helgen då? :) iofs, du har ju match på lördag...