torsdag 23 juli 2009

jahapp!

Nu var det ett tag sen jag skerv så jag tänkte uppdatera lite om vad som händer i mitt liv.

jag håller på att jobba för fullt om dagarna..städar inte världens roligaste men det funkar..fast jag har bara en vecka kvar iaf till och börja med..
sen kom jag ju inte in på det jag vill i falun så det är lite depp..men det kanske är lika bra då jag inte vet vad jag vill hålla på med riktigt..eller jag intalar mig att det är bra på det viset iaf..får se jag är inte så långt bak reserv på en av utbilldningarna kanske börjar där och ser hur det går om jag kommer in..vi får se vi får se..

såg en skit grävling på våran gård nyss!! usch usch usch! dom är lika hemska som fästingar för mig..gillar dom inte alls!!uuuuusch!

imorgon blir det borlänge med mamma och pappa fter jobbet..hoppas på att hitta något nyt att ha på mig..

i helgen så är det fotboll för hela slanten så jag kommer nog inte vara så kontaktbar..vi ska ha träningsläger ute i fors..:P lär träna upp oss när serien börjar igen vi leder ju trotts allt..;)

nej men det var väl det jag vill dela med mig av..
ha det braa!
hejochhå!
What doesn´t kill you makes you Stronger...

<3

P.s mata mina fiskar när ni är in här så dom inte svälter, det är bara att klicka på vattnet så har ni gett dom lite mat..:)d.s

2 kommentarer:

sofiie-m sa...

Herregud vad stavfel! ursäkta mig..

maja sa...

kul med fiskar.