fredag 5 juni 2009

vart är sooolen?!

jahapp och vart tog det fina vädret vägen va?! det var ju så fint, jag höll på att frysa armarna av mig igår när jag spela fotbollsmatch, vi vann för er som undrar..;)

har just slagit på en film som jag inte kommer ihåg vad den heter men den är fin iaf..handlar om nån pojke som bor på ett barnhem..så nu vet ni det! :)

idag är det ett år sen jag tog studenten också.det är faktiskt helt sjukt att det har gått ett helt år, men det är lite sorgligt också..vissa i klassen har jag inte ens sett på det här året som har gått..kommer kännas i hjärtat när jag står där och ska ta emot min kusin Kristoffer som går ut iår..inte kan jag festa den dagen heller för jag har match dagen efter och det skulle inte känas bra! får väl gå ut och umgås med alla som är dryga och fulla..:P

nej nu lär jag sätta mig in i filmen så det inte blir så att jag fattar noll..iof så har jag ju sett filmen kanske fyra gånger innan så det kanske inte är nåt jätte problem..:P
jajaaaaa!

byebye!
pusselipuss

<3

Inga kommentarer: