söndag 7 juni 2009

röstat!

Idag har jag varit iväg och röstat..haha herre gud säger jag bara jag bestämmde mig för vad jag skulle rösta där och då..tänkte först rösta blankt i det här tågstopp grejsen men så tog jag krylbo i sista sekund men jag skulle nog tagit Avesta om det blir så att jag får pendla till hösten så vore det ju bättre..men men..jag tror faktiskt inte min röst är avgörande..:P

den här vecka händer det ju lite saker det ska bli roligt! på tisdag är det ju bal! då måste jag gå dit och kolla när mina kusiner går Kristoffer och Josefin sen har jag match på onsdag om jag får vara med, och sen studenten, fast då får det bli lugnt för mig för det är match dagen efter så då lär man vara pigg och allert!

men jaha! nu ska jag antingen sova eller så ska jag kolla på film..men jag ska inte skriva nåt mer iaf.. ha det braa!

<3

Inga kommentarer: