torsdag 10 december 2009

Aje!!

Nu hade jag skrivit ett lååångt inlägg men radera det, skulle jag lägga ut det skulle nån känna sig trampad på tån och det var inte allsmeningen. Men jag vet hur det blir, skriver man en sak så börjar folk fundera och då kan det få en helt annan betydelse för dom än vad som verkligen är meningen! Såå skit samma!

Ont i huvudet har jag, jag sprang nämligen in i väggen på fotbollsträningen idag och slog i hakan så in i helskotta! smurto. Inte fick jag tag på bollen ens så det var ju helt i onödan också. jajaa, det är väl smällar man får ta.

Vill inte skriva riktigt än vad det är som är större än körkortet tillochmed, men snart. Men kan säga att det inte handlar om mig egentligt.

Alla barnen var äcklade, utom Håkan han åt upp snorkråkan!
hihi!

<3

1 kommentar:

Viktor sa...

Ska släkten Mosell få tillökning eller? Är det det som är?