onsdag 20 maj 2009

nytt...

...och fräscht!
mm jag har ändrat bloggen lite, kände att det var dax..men det blir inte riktigt bra så jag ska fortsätta nån annan gång när jag orkar..det vill ju inte alltid riktigt som man vill!

nu ikväll var jag och kolla på modevisning i domarhagen, mycket fint hade dom sytt..

ledig nu i fyra dagar, skönt..täning imorgon och på söndag annars vet jag inte vad jag ska hitta på..borde ta mig till borlänge och köpa något att ha på mig nästa vecka när jag har avslutning..:D lite finare kläder lär man väl ha då antar jag..

och sen grattis till min kusin Matilda som fick körkort idag! fyy fan vad härligt!

ha det bra kära ni..
<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

jaha sofie, duger inte Falun att handla läder i =)

pauline sa...

"mycket fint hade dem sytt"

kände du dig tvungen att skriva så eller tyckte du det.
hörde att det bara var massa skit?! ;D höhö.

nä så kanske man inte får säga?