torsdag 22 maj 2008

Shit.

herre gud jag tar studenten om precis två veckor,om två veckor!!!!! jag är liksom arbetslös om två veckor också känns ju lite sådär..men nånstans borde dom väl behöva mig tycker man..:)
men nu känns det bra iaf jag är klar med allt i skolan nästan iaf en bild kvar att göra men men.balklänningen är klar och balskorna är fixade studentklänningen är köpt och skorna tror jag iaf är klara det har flytit på ovanligt bra med handlandet faktiskt.
Idag var vi till falun för min mobil har varit lite sjuk och har blivit lagad och nu ör den klar. var och hälsade på victoria och dom i samma vända..:) ska kanske till falun med Elin på lördag för det är falukalaset där då..
jaja nu ska jag leta på ett motiv att rita av.
pusselipuss

1 kommentar:

vaknamatilda sa...

jag kan anställa dig i framtiden, när jag är richandfamous ;)