måndag 3 september 2007

skolfoto..

ja skolfoto är de imon men vet inte om de ska knäppas då eller om de blir vid något annat tillfälle alla säger så olika..man ska ha färgglatt på sig och ni skulle förstå att jag har problem om ni öppna min gaderob..:P fan bara svart måste skärpa mig..

de va längesen jag skrev nu men de har faktist inte hänt så mkt nämnbart sen sist..

i fredags åkte jag buss i ca 3 och en halv timme fyy attans va ont i ryggen jag hade efter de..:/

skönt att måndagen är gjord i skolan nu mina måndagar är så jobbiga lektioner hela dagen..

jag är glaad..vet inte men livet rullar på veldigt lätt nu känns de som och de är inte mig emot..

de som kanske gör mig lite ledsen är väl att jag har så dåligt med kläder måste spec ha ett par byxor och de är snarast..men pappa har sagt att vi ska åka nånstans och handla snart.:D

nej nu ska jag läsa lite Wallander sen ska jag sova..
ha de bra!

2 kommentarer:

generalen sa...

jag har brunt och grönt, och svart.. färgglatt? hehe, hittade en röd t-shirt.. :P

Viktor sa...

kan du läsa?